• 9 augusti, 2021

Inbjudan till Tobiis webbpresentation i samband med delårsrapporten för andra kvartalet 2021

Tobii AB (publ) avser att offentliggöra delårsrapporten för perioden 1 jan–30 juni 2021, den 20 augusti kl. 07.30 svensk tid. Efter rapporten, kl. 09.00 samma dag, håller Tobii en presentation för investerare, analytiker och finanspress.

Tobiis VD och koncernchef Henrik Eskilsson och CFO Magdalena Rodell Andersson presenterar och kommenterar rapporten efter vilket Anand Srivatsa kommenterar Tobii´s steg in på DMS-marknaden och förvärvet av Phasya. Efter presentationen finns möjlighet att ställa frågor. Presentationen hålls på engelska.

Detaljer

Vänligen försäkra dig om att du är ansluten till presentationen genom att logga in via Microsoft Teams några minuter innan presentationen börjar. Det kommer att vara möjligt att ställa frågor via chattfunktionen. Kontakta IR för möjlighet att ställa frågor muntligt.

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt via Tobiis hemsida. Där kommer även delårsrapporten och en inspelning av webbpresentationen att finnas tillgängliga efter offentliggörandet och presentationen.

Välkommen!

• 9 augusti, 2021