• 18 december, 2012

Tobii lanserar Studio 3.2 – verktyget som nu ger forskare kraftfull segments-baserad analys och visualisering av eye tracking-data

Tobii Technology, världsledande inom eye tracking och ögonstyrning lanserar idag en ny version av sin innovativa analysmjukvara, Tobii Studio 3.2. Uppgradering i mjukvaran kommer ge världens ledande forskare och marknadsundersökare det mest kraftfulla verktyget på marknaden för segment-baserad analys och visualisering av eye tracking data.

Höjdpunkter bland de nya funktioner i Tobii Studio 3.2 är:

Segment-baserad analys - gör så att användaren kan visualisera och beräkna statistik för vald data.

Gruppera segment - tillåter användaren att aggregera och analysera data från flera inspleningar och testpersoner.

Förbättrat visualiseringsverktyg - gör det möjligt att spela upp animerade visualiseringar för alla typer av stimuli direkt i mjukvaran.

Läs mer om, eller uppgradera till, Tobii Studio 3.2. Läs mer om, eller uppgradera till, Tobii Studio 3.2.

• 18 december, 2012