• 8 juli, 2015

Inbjudan till Tobiis telefonkonferens i samband med delårsrapporten för Q2 2015

Stockholm 8 juli 2015 – Tobii AB avser att offentliggöra sin delårsrapport för perioden 1 januari–30 juni fredagen den 5 augusti kl. 08.00 svensk tid. I samband med delårsrapporten håller Tobii en telefonkonferens med webbpresentation för press och aktiemarknad.

Tobiis vd och koncernchef Henrik Eskilsson och CFO Esben Olesen presenterar och kommenterar delårsrapporten. Efter presentationen finns möjlighet att ställa frågor. Presentationen hålls på engelska.

Onsdagen den 5 augusti 2015 kl. 10.00

Telefonnummer etc.

Deltagare i Sverige, ringer in på 08-50 65 39 31

Deltagarkod: 6859815

Telefonnummer för internationella deltagare finns på Tobiis hemsida under delårsrapport för januari-juni 2015.

Försäkra dig om att du är ansluten till telefonkonferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan konferensen börjar.

Webbpresentation

Länk till webbpresentationen. Länken till webbpresentationen finns även på sidan för delårsrapport för januari-juni 2015. Där kommer även presentationen och delårsrapporten att finnas tillgängliga efter offentliggörandet och telefonkonferensen.

Välkommen!

Tobii offentliggör denna information enligt svensk lag om värdepappersmarknaden och/eller svensk lag om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 8 juli 2015, kl. 08.00.

• 8 juli, 2015