• 16 februari, 2024

Tobiis teknik förbättrar spelupplevelsen i nya Skull and Bones från Ubisoft

Idag lanserades det efterlängtade pirat-spelet Skull and Bones av spelutvecklaren Ubisoft. Nu kan fans från hela världen njuta av en fördjupad spelupplevelse med hjälp av Tobiis ledande head- och eye tracking-teknik.

Genom att använda Tobii Eye Tracker 5, eller en bärbar dator som är kompatibel med Tobii Horizon, kan spelare ta del av banbrytande funktioner som tar spelupplevelsen till nästa nivå. Med hjälp av Tobiis teknik kan spelare på ett obehindrat och verklighetstroget sätt uppleva det fantastiska landskapet, ta del av det actionspäckade spelupplägget och njuta av ett bättre gränssnitt.

Tillsammans med globala utvecklare som Ubisoft, som ständigt förbättrar sina populära spel med head- och eyetracking-funktioner, är Tobii glada över att fortsätta utöka sitt erbjudande inom gaming och erbjuda fler spännande upplevelser till spelare runt om i världen. Under föregående år ökade antalet spelare som använder Tobii teknik varje månad med över 50 procent.

Läs mer om funktionerna bakom spelupplevelsen i Skull and Bones på Tobiis blogg: https://www.tobii.com/blog/command-the-seas-of-skull-bones-with-tobii-eye-tracking.

För mer information om Tobiis gamingerbjudande: https://gaming.tobii.com/

För ytterligare information om spelet, besök Ubisofts webbplats: https://ow.ly/mXOj50QAYuU

• 16 februari, 2024